Tájékozódj és élj teljesebb életet ;) Vagy ne...

H1N1 oltás

2010.01.27. 01:18 Kaleb

Őszintén szólva elegem van ebből az oltás mizériából ami hónapok óta tart nálunk. Eléggé utánaolvastam a témának. Na nem azért mert az újabb "semmiből előkerült egy naaaaaaaaaagyon durva influenzától" tartottam volna, hanem azért mert ilyen pofátlan módon még nem próbáltak ránk kényszeríteni szereiket a gyógyszercégek.

Találtam nagyon szélsőséges cikkeket amiket most nem részleteznék. Szerintem mindenki halott egy két hajmeresztő dolgot. Olvasgattam és beszélgettem pár biológussal akik inkább morális színtérre tornászták a beoltás kérdését. A legérdekesebb mégis azok a cikkek voltak amik az oltás ránk gyakorolt hatását

boncolgatták. Hiszen a túl nagy hype és hiszti meg politizálás mellett talán meg is feledkeztünk arról, hogy miért ódzkodunk annyira ettől az oltástól.

 

Dr. Mercola javaslata szerint ne kérje se magának, se családtagjainak az újinfluenza elleni oltást!

 

A vége persze az lett, hogy az EUban majdnem nálunk adatták be a legtöbben. Ez szerintem sokmindent elárúl rólunk. Amelyik kutya ugat...

 

Még több cikk a témában:

- Súlyos mellékhatások miatt visszahívhatja H1N1 vagcináit a GSK

- H1N1 és a média - gondolkodás és megfontolás nélkül...

- EGY DECI VODKA - Váncsa István szöszenete a H1N1-ről

- H1N1-pandémia, a legkevesebb áldozattal járó influenzajárvány...

- Meghalt egy beoltott férfi - szervezetében kimutatták a H1N1 vírusát

- A WHO és a gyógyszergyártó cégek üzleti kapcsolata... (H1N1-Pandémia)

 

 

komment

Címkék: csecsemő oltás who gyógyszeripar h1n1 gyógyszer maffia antal vali

süti beállítások módosítása