Tájékozódj és élj teljesebb életet ;) Vagy ne...

Dagi Dög

2010.01.27. 02:09 Kaleb

Van az a sztereotípia miszerint az amerikaiak kövérek. Mivel sosem voltam az USA-ban, ezért nem volt lehetőségem megbizonyosodni az "urban legenda" valóságáról. Az viszont feltűnt, hogy az USA-ban forgatott dokumentumfilmekben az amerikaiak nagy része kövér. Nem úgy kövér ahogy nálunk a kövér szó ismeretes, hanem úgy kövér hogy a 4-6os ajtaján egyedül nem férne be. Megfogalmazódott bennem a gyanú, ez nem csak legenda, lehet hogy ezek tényleg akkorák mintha a saját gyerekeiket zabálnák fel. Még ennek ellenére is megdöbbentő volt amikor szembesültem a ténnyel hogy...

...az amcsik - orvosi zsargonnal élve - a saját hájukban fulladoznak. Na jó, kicsit túlzok és elbagatellizálom a dolgot, de számomra megdöbbentő, hogy a koleszterin gazdag magyar konyha után még érhetnek meglepetések.

 

"Ha az elmúlt három évtized trendje tovább folytatódik, lehetséges, hogy 40 év múlva már az összes amerikai felnőtt túlsúlyos lesz"

 - vetíti előre egy államilag finanszírozott tanulmány. Csak így tovább, aszem be kéne fektetni valami zsírleszívó klinikába lassan mert szerintem előbb mennek el oda, minthogy meghámozzanak egy narancsot... sajnos. Én azért szurkolok.

 

Lássuk csak, mi van még:

- Amerikai Egyesült Államok és az elhízás

- Kövér vagyok?! - A túlsúlyos emberek egy része elégedett testsúlyával!

- A gyerekkori túlsúly felelős a későbbi betegségekért

- Miért híznak el az amerikaiak?

- Még kövérebbé tette az amerikaiakat a válság

komment

Címkék: elhízás koleszterin cukor fehérje túlsúly antal vali

süti beállítások módosítása