Tájékozódj és élj teljesebb életet ;) Vagy ne...

Hogyvolt

2010.01.26. 11:07 Kaleb

Ez a blog azért jött létre mert elegem lett abból, hogy nincs elég energiám, kedvetlen vagyok és fáradékony. Miután egyik orvostól a másiktól lögdöstek, megelégeltem a dolgot és a saját kezembe vettem az irányítást. Elkztem utánna olvasni és érdeklődni, hogy mi található az ételemimben, kozmetikai szereimben, milyen hatást fejtenek ki rám, mit tud ezzel kezdeni a testem... és hasonlók.

Aztán ahogy halladtam, felfedeztem valamit...

Az embereket érdekli ez a téma. Egyre többen tudnak alapszinten a különböző hatóanyagokról elcsevegni és úgy álltalában nem vagyunk már olyan közömbösek mint amilyenek a 20. század második felében voltunk. Ez arra sarkalt hogy vezzesek blogot ahol megosztom ha valami rédekeset találok. 

Remélem tudok segíteni ;)

komment

süti beállítások módosítása